HR Breakfast inspiroval k budování značky zaměstnavatele

Dva bloky plné inspirace pro HR s návody na princip tvorby HR komunikace načerpali účastníci pátečního (22. září 2023) HR Breakfastu v ostravském hotelu Harmony.

„Stejně jako kvalitní marketingová komunikace pomáhá v získání, přesvědčení a udržení vašich zákazníků, tak i správně vedená HR komunikace mění vnímání značky zaměstnavatele u vašich současných a budoucích zaměstnanců a pomáhá HR v celé řadě interních i externích procesů,“ uvedl Petr Otáhal z pořádajícího svazu personalistů.

Na HR Breakfastu dvojice Radky Březíkové a Michala Boroviana ukázala, jak koncepčně stavět komunikační HR strategii a koncipovat jednotlivá HR sdělení při využití digitálních kanálů komunikace.

Praxe podle Michala Boroviana ukazuje, že v HR komunikaci se většina zaměstnavatelů prezentuje tak, že chybí firemní DNA. „Chybou je, že HR komunikace používá obchodní argumenty pro nábor zaměstnanců a neobsahuje nic z reálné firemní kultury,“ upozornil Michal Borovian ze společnosti Digital First Marketing Group.

V současné době podle něj není možné změnit vnímání značky uzpůsobením pouze vnější komunikace. „V rámci trhu práce vzniká obraz zaměstnavatele zejména šířením informací od zaměstnanců,“ poznamenal.

Na akci, kterou pořádal Klub personalistů Moravy a Slezska, z. s., se organizačně podílela i Krajská hospodářská komora MSK.

Příští společnou snídaní bude HR Breakfast 25. října 2023 na téma zaměstnávání cizinců. Pozvánku najdete ZDE.