Psychologie v marketingu a obchodu na českém a slovenském trhu

Datum konání: 26.11.2019 - 26.11.2019

Místo: Impact Hub Ostrava, Sokolská tř. 1263/24
Zaměření: marketing
Typ: seminář
Organizátor: KHK MSK

Kontakt:

Ilona Honusová, i.honusova@khkmsk.cz, tel: 724 613 105

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli?

Z jakého důvodu na vás působí prezentace jedné české nebo slovenské firmy lépe než podobná prezentace jiné firmy?

Při rozhodování o tom, jaké nabídce věnovat pozornost, každého z nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů – od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti na specifických národních trzích a předsudky až po základní psychologické mechanismy.

Seminář přináší praktické i poučné poznatky o tom, jak vznikají nákupní rozhodnutí českých a slovenských zákazníků a jak tyto informace využít i ve vašem podnikání.

Z obsahu:

  • Jak ovlivňují emoce, společenské normy a stereotypy naše rozhodování.
  • Je dobrý nápad dávat něco zdarma?
  • Jen dva prsty ve dveřích – velký prodej začnete nejlépe od malého množství.
  • Proč mají restaurace v menu jídlo, které si nikdo neobjedná?

Lektor: Ing. Vladimír Kuchař, marketingový expert a spolumajitel marketingové kanceláře

Vstup na seminář je ZDARMA.
Registrovat se je možné ZDE.

Pozvánka