Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vyhlásilo 17. ročník soutěže „Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje“. Cena se uděluje na dva roky a je prestižním oceněním podnikatele, malé, střední či velké firmy s právem užívat ocenění „Spokojený zákazník“. Stejná soutěž probíhá i v Jihočeském, Ústeckém, Královéhradeckém a Jihomoravském kraji.

Soutěž je vypsána pro všechny obory podnikání a pro celý region kraje. „Ocenění vyjadřuje, že firma, která ho získala, trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Předpokládá se tedy, že naplňuje nejen požadavky dané obecně závaznými a platnými právními předpisy, což má být samozřejmost, ale že při poskytování služeb či při uvádění výrobků na trh splňuje i další podmínky, které jsou férové vůči spotřebiteli,“ informuje Libor Novák, projektový ředitel SČS.

Cena je udělována na základě návrhů zaslaných občany, přednesených zástupcem SČS anebo zástupcem místní nebo podnikatelské samosprávy a dalších partnerů v regionech.
Bližší informace o metodice udělování Ceny spokojeného zákazníka, kategoriích, pro něž je vyhlašována, a i další podrobnější informace z jednotlivých krajů lze najít na adrese SČS http://www.konzument.cz/spotrebitel-v-kraji/cena-spokojeneho-zakaznika.php

Návrh na ocenění je možné zaslat na Krajskou hospodářskou komoru Moravskoslezského kraje, Výstavní 2224/8, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory, tel.: 597 479 333, e-mail: info@khkmsk.cz . Stačí uvést své jméno a příjmení s kontaktní adresou, obchodní jméno navrhovaného podnikatelského subjektu, jeho IČ, adresu navrhované prodejny (provozovny) a stručné zdůvodnění předloženého návrhu. Současně lze využít i internet (www.konzument.cz), kde se nachází podrobnější informace a také formulář pro podání návrhu.

Uzávěrka pro podání návrhů je 20. 7. 2018.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.